piątek, 20 września 2013

Sacred Steel - Wargods of Metal


Wargods of Metal to drugi album niemieckiego, power metalowego Sacred Steel, wydany w 1998 roku. Mimo, iż piątka muzyków tworząca zespół pochodzi z kraju o bardzo silnych tradycjach power metalowych, to grupa sama w sobie czerpie garściami ze sceny amerykańskiej, zarówno pod względem wokalnym jak i w odniesieniu do pracy gitar. Wargods of Metal to moje pierwsze spotkanie z tym zespołem i obawiam się, że chyba ostatnie. Album ten absolutnie mnie do siebie nie przekonał. Pełen jest wtórnych kawałków, "przygłupich zagrań" i schematów. Dosłownie na palcach jednej ręki mógłbym policzyć momenty, które przykuły moją uwagę. Ogólnie rzecz biorąc, jako fan power metalu, srodze się zawiodłem.




Kasetę w Polsce wydało Mystic Productions na licencji Metal Blade (nr kat. MP-MB 010).

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz